Utförligt svar på frågan "Vi har fått ett negativt omdöme på Alla Städföretag, vad kan vi göra? "
Har ni fått ett negativt omdöme på Alla Städföretag är det bästa att svara på själva recensionen. På så sätt ser andra besökare att ni som städföretag hanterar kunder väl och ger respons vid eventuella konflikter. Det kan till och med leda till en positiv effekt!
Obefogat omdöme
Är omdömet skriven av en person som bevisligen inte haft med ert städföretag att göra, eller som strider mot våra villkor vad gäller tonalitet och uppträdande (se nedan) på Alla Städföretag? Kontakta då oss så ser vi över om det är ett omdöme som bör tas bort.
Tonalitet och uppträdande
För att bibehålla en inkluderande och välkomnande stämning utifrån samma premisser har vi satt upp nedan 4 riktlinjer för besökare och städföretag att förhålla sig till när man publicerar innehåll på Alla Städföretag.
-
Hatiska kommentarer tillåts inte på Alla Städföretag
Med det innefattas:
- Hat mot minoriteter, t.ex. etniska och religiösa minoriteter, HBTQ-personer eller människor med olika former av funktionsnedsättning/-variation
- Olika former av rasism och främlingsfientlighet
- Nedsättande epitetHot och/ eller personangrepp
-
Spam tillåts inte på Alla Städföretag
Med det innefattas:
Upprepade kommentarer med samma eller liknande innehåll, oavsett om det är i form av fritext, länkar, emojis, hashtags, bilder och/eller videos.
-
Reklam och marknadsföring tillåts inte på Alla Städföretag
Med det innefattas:
Reklam om egen produkt, ett annat företag eller en annan hemsida
-
Handlingar i syfte att förstöra eller försämra Alla Städföretag tjänst tillåts inte
Med det innefattas:
- Publicera material som är illojalt med den verksamhet som Alla Städföretag bedriver
- Göra upprepade förfrågningar utan grundat intresse
Är du redo att anlita en lokalvårdare?
Alla Städföretag hjälper dig hitta duktiga Lokalvårdare, erhålla uppdaterad
information och guider – helt gratis!